00:04

graaaaaow
ah, jag har sovit dåligt ända sen jag kom hem. under resan sov jag skitbra, fast lite. fast i söndags sov jag så jävla hårt! skitskönt! blev väckt och visste inte var jag var. så ska det vara att sova!
"Din mamma vill att du ska följa med till blåbärsskogen!"
hursomhelst. jag begriper mig verkligen inte på min kropp. eller mitt sinne. jag blir så förbannad på mig själv, liksom. jag är trött, behöver verkligen sova, men det GÅÅÅÅÅÅR inte. och sen blir det alltid såhär som det är nu. att jag bara "nähä! men skyll dig själv då, kroppen! nu är jag uppe hela natten! FÖRSÖK SOVA NU!!!!" och så blir jag trött i alla fall och sover för lite och.. ja.
fram med spikmattan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0