yrla virvla

Här sitter jag och är lite rastlös med tanke på att jag inte fått någonting (överhuvudtaget) gjort under lovet. Känns det som.
Jag har inte ens sovit någorlunda. Usch, vad sur jag blir. Jag har jobbat litegrann. "organiserat" min garderob. fast jag snarare vräkte ut allt, vek om det och lade tillbaka grejerna.
nu kan inte jag komma på något mer. var på konstrunda med gammelfastrarna i fredags. de gick åt olika håll och hörde inte vad de sa till varandra.
sen har jag varit i Järbo i två dagar och läst och promenerat litegranna.
typ då.

nu kollar jag på Ebba och Didrik och ska läsa igenom lite repliker innan jag går och lägger mig.

kul tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0