städa städa varje onsdag.

Jag tar en liten paus från röjningen av mitt rum.
I går bestämde jag mig för att rensa och organisera min garderob. Men det blir ju som det alltid blir; man river ut allt man äger och har ur garderoben och slänger på sängen/i fåtöljen. Sen när man går igenom det typ femte plagget tröttnar man och går till deli för att äta lunch. När man väl är där frågar Linnea om jag vill åka med och sponsra. Klart jag vill! På typ två timmar fick vi sex stycken. Vi är bässssst.
Hursomhelst. Jag umgicks med Linnea hela kvällen och kom hem och upptäckte att jag omöjligt kunde sova i min säng eftersom den var helt belamrad. Så jag sov i Hannas och nu måste jag ta itu med skiten. <3
(+ att mamma har lagt alla mina grejer som legat i Hannas rum/vardagsrummet/någon annanstans i lägenheten på mitt golv. så jag vadar igenom grejerna för att nå sängen för att där kunna städa bort grejerna som ligger på den.)

Kommentarer
Postat av: johannes

det är inte lätt att vara du inte måste jarå säga.

2009-04-09 @ 02:12:33
URL: http://jompe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0