But Joey stepped up, raised his hand, said, "We're not those kid of men. It's peace and quiet that we need to go back to work again.

asså jag förstår inte hur mina klasskamrater kan säga nej varje gång jag föreslår att vi ska ta hit Thorsten Flinck som gästpedagog. jag kommer tjata i morgon igen! var så säker!
i dag läste mamma mitt horoskop för mig. det stod att veckans sämsta var stress. härligt! jag har absolut inte möjlighet att avboka ngt av det inplanerade heller. så det kommer bli asnajs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

försök att sov så mycket som möjligt! och ta hand om dig. tänk som blondinbella; "om man ställer in sig på att det är roligt, så blir det roligt!". puss

2009-04-26 @ 23:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0