Always on the outside of whatever side there was When they asked him why it had to be that way, "Well," he answered "just because."

Jag har fredagsmys!
Äter små-daim och dricker mjölk. Det är faktiskt nästan ibland lite godare med såna här små-daim på något vis. Fast om man äter två på raken bränner det nästan i halsen så man måste dricka lite. Lyssnade nyss på Sunday Smile med Beirut. Den ska jag och Linnéa lyssna på i Prag! Och Warsawa. Och Kraków, Berlin, Budapest och Bratislava också..
Nu mår jag typ illa av daimen. Ska gå och lägga mig snart. Min morgondag i stortgenomdrag:
Frukost på vandris med farmor och farfar, jobba, aktträning x 2, jobba på Deli, plugga med Linnea och sen grillning hos Linnea med najsigt people.
MEN KAN TEXTNINGEN TILL KILL BILL VOL. 2 SLUTA VARA SÅ SEG OCH LIGGA EFTER HELA TIDEN!?
hursomhelst.
sova!
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra, nu vet jag vad du ska göra i morgon,

Jag vet faktiskt inte vad som är färgen för våren, ta på dig den färg som du trivs i tycker jag.

Det kan gärna vara hög midja på jeansen och låg midja funkar nog också ska du se. rulla gärna upp dom lite och använd helst inte så färgglada strumpor utan ett par neutrala. om du har ett vitt skärp så är det nog fint med ett par vita sockor också.

Ha du dina Gladiatorsandaler, inte ska du behöva svettas om fossingarna, det är ju bra att det luftas lite, men lova mig att du sätter på dig ett par mer rejäla skor när du ska ut och gå eller något och då passar ett par Gore-tex aldeles utmärkt tycker jag.

2009-04-25 @ 01:35:03
Postat av: nelly

ah, du tycker du är så jävla cool som lyssnar på beirut, men du! jag ska säga dig en sak. Jag sitter här och äter banan och lyssnar på bumbibjörnarna och gamla introt till disney-dags. DET DU! inte så kaxig längre va...

2009-04-25 @ 15:20:22
URL: http://nellyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0