turquoise

nu kom världens bästa mamma med ett fat där det låg tre små pepparkakor med ost och min turkosa kopp(som jag igår tog med hem från min keramikkurs!) med te och en liten servett!
pooooooosss
nyss upptäckte jag dock att hon gett mig nyponroste. som är jättesliskigt och inte alls faller mig i smaken.
jag köpte det i typ mars för att jag tyckte det lät så gulligt med nyponte, ungefär som smultronvin, men det är alltså inte slut än. eftersom det är så sliskigt alltså.
men det gör inge.
bredvid mig ligger min hund och väser (ni vet, försöker gnälla men tar inte i tillräckligt) och kollar på sin pipis och vill att jag ska kasta den. men jag säger bara "jåilskordiiiiiiiii'

(ps. min fina turkosa mugg som jag gjort alldeles själv läcker litegrann.... :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0