27 maj

Det värsta som finns måste vara när man är less på sig själv.
När man är så jäkla less på sig själv att man inte orkar anstränga sig för att bli olessare.

Egentligen har jag några skolarbeten att göra. lite sånnadär restuppgifter som jag inte lämnat in än.
och jag har sjukt många böcker jag vill läsa. och jag vill städa mitt rum(faktiskt. jag vill). och ta tag i en massa grejer som jag inte tagit tag i ännu. typ ta reda på vad min iPod har för fel och hur man ofelar den. eller fixar sulor till mina jesussandaler (undersidan är liksom helt glatt och skithalkig så jag måste fixa något jag typ kan klistra på så det blir lite friktion. typ) . massa sånt där krafs.

jag tänkte ta tag i några av de där grejerna idag. men det blev inte så.
först höll jag på att somna. sen ringde johannes. sen åt jag och sen kom han hit.
men vi har verkligen fått saker gjorda! nästan i alla fall.
vi har nästan bokat londonbiljetter. vi har ätit rabarberpaj och druckit te, vi har kollat på en hajfilm på tv, och jag har gjort en sångträningslapp som jag ska sätta upp i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0