wiho

vad jag försökte skriva i kommentarsfältet till kajsads blogg:

DU OCH JAG + WAY OUT WEST = NEIL YOUNG!!!!!!! ELLER LIKSOM NEIL YOUNBG + WAY OUT EREST = SSAASAAANSTSASAAAMNT!!!!!!! YOU AND ME ARE SO GOING! VBI BOR HOS ANTON OCH ELIAS!!!!!! DOM BOR TYP I PARTILLE FDAST INTE RIKTIGT. BUISSEN IN TILL STAN GÅR GANSKA NÄRA DÄRIFRÅN1 OCH DOM HAR EN KATT SOM HETER TYP SSAFIR ELLER ÄDELSTEN ELLER NÅGOT!"!!!!
VI SES DÄRÅ!!!"
PUUUUUUUSSEEEEEEEN
(jag flrsökte skirva typ det här i lunchads, men det funkade inte så jag skrev det nu istället.
fast jag har vetat om det sen i lunchas alltså. jag har kooll på allt. eller så kanske jag är skitsent ute. bryr mig inte)

men det funkade inte så jag skrev det här istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0