thankyou

efter mycket om och men skulle jag försöka låta kajsad trösta mig.
och jag på påminns en än gång varför jag aldrig pratar med människor om sånna här saker.


kajsa säger:

1. vad ska jag göra med mitt liv?

kajsa säger:

svara!1!

kajsa säger:

2. jag är dum i huvudet

kajsa säger:

3. skitsamma mitt liv är ändå över

kajsa säger:

4. jag är gammal

kajsa säger:

5. det är sommarlov

kajsa säger:

6. allt är slut

kajsa säger:

du suger att prata livskriser med!

kajsa säger:

1. väääärldens klyyyyschaaaaaa: "vad du vill göra". alltså, det låter ju skit. men det är ju sant.

2. du är den bästa personen någonsin. på allvar. det är därför jag jämt är svartsjuk på runa och alla andra somfår göra roliga saker med dig. mamma håller med.

3. hoppa inte!

4. imorgon är den första dagen på ditt nya liv

5. vi ska till gotland! hallå! och du ska till frankirke!

kajsa säger:

6. ja

kajsa säger:

men gu woho allt känns så mycket bättre!

kajsa säger:

men hoppa då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0