söndag

här sitter jag och skriver på ett arbete.
och när jag suttit med det enintevetjagtimmekanske så får jag reda på att jag gjort fel, och raderar därför två tredjedelar. sedan läste jag om en som mådde dåligt och kollade på "Idiot Wind" från Hard Rain-klippet och blev tårögd.

därför ska jag skriva några roliga grejer:
 - sångträningar nästa vecka. och veckan efter det. det ska bli roligt.
- att jag har två nya skitfina klänningar
- jag och johannes ska till London i fem dagar i slutet av juni
- mina systrar kommer hem snart
- ajuste sommarlov
fast egentligen tycker int ejag att själva sommarlovet ska bli skitkul, utan grejerna jag ska göra på sommarlovet. och det är stor jäkla skillnad.

det får räcka så. nu ska jag fortsätta plugga.
möms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0