onsdagskväll

allt som jag varit stressad och nervös och gråtfärdig över har löst sig.
i alla fall känns det så just nu när jag lyssnar på Black Cab med jens och är tårögd av blotta tanken på hur lyckliga och glada alla treor kommer vara i morgon.  och hur fint det egentligen är att vi liksom sjunger för dom och gu vad jag kommer gråta.
fint.
annars har jag tillbringat kvällen med liljekonvaljplockning. för varje steg man tog kände man hur vattnet sipprade upp ur mossan och in i skon och mellan tårna. mysigt var ordet.
och sedan har jag klippt fåglar. pappersfåglar alltså.
nu ska jag göra lappar inför i morgon och stryka min Runaklänning
och nu hör jag introt till Julie med jens.

iiiiiiiiiiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0