joka



Nu åker vi till London!
och det kanske är sant det där som faster (som egentligen är min mammas faster, dvs min morfars storasyster, men som jag kallar faster. likaså gör mina systrar, mamma, moster, kusiner och sånna som känner oss och som vet vem faster är typ farmor och farfar och gamla grannar och vänner och allt sånt)
sa när jag svarade på frågan vad vi skulle göra i London med att "Tja, Johannes har ju aldrig varit där så vi ska väl göra lite sightseeinggrejer bland annat..."
"aldrig varit i London!? Det är väl inte något konstigt att han aldrig varit! Han är ju sexton år!"
det är sant. och jag kände mig ganska dum.
Men jag och London ska fira fyrgångsjubileum! (det låter ganska snuskigt)
undra vad vi ska hitta på för fint..

puss och kram och carpe diem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0