efter

fast nu är inte allt sådär fint längre.
eller jo, det är fint, men mer vemodigt fint. gråt-fint.
jag är ledsen för att äppelträden slutat blomma, maskrosorna bara är torra bollar och att syrènerna luktar för starkt
vilket betyder att de snart vissnar och dör och då är den bästa tiden på året över. försommaren, som man aldrig hinner njuta och känna av förrän den är slut
och likaså med mig
jag har drabbats av den välkända 16ochetthalvtsårs-krisen. ni vet.
vem är jag? vad gör jag här? vad har jag gjort för val i mitt liv? trivs jag är jag lycklig
här sitter jag och är i den typ bästa tiden av livet och bara blöäääää
gör ingenting
bäst att göra något iallafall för snart är jag en gammal tant som sitter och tänker tillbaka och komme rpå att jag aldrig gjort något. överhuvudtaget.
dööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0