vattenmoln

I dag har jag jobbat, fikat, bakat, fikat, joggat, läst, ätit, klippt och klistrat
och irriterat mig på mitt hår.
allt har känts lite alldagligt men fick nyss ett sms av Linn i min klass som påminde mig om hennes och Cissis inflyttningsfest på fredag, and all I can say is that I am very partypepp! för jag har inte träffat folk på evigheter ungefär.
Min livskris har verkligen haft djupa dalar de senaste dagarna alltså. Men vet ni vad jag gör när jag mår som pissigast?
går ut och går! raskt och långt! det är precis som Ulla-Karin säger; när man känner sig lite sur, slö och trött (jag har mest varit less och jättestressad), ska man gå ut på en liten prommis!
Eftersom Hanna har fått lägenhet nu ska hon och jag gå igenom alla Toves grejer som står i vandriskällaren i morgon. Det gör antagligen inte underverk för min shitvadjagsnartärgammal&vafangörjagmedmittliv-kris, men det funkar nog.
Då ska jag också gå upp på vandrisvinden och kolla omd et finns någon fin matta där. Mitt rum är liksom för orange at tha moment och jag måste måla lite och möblera lite och slänga ut lite.
Nu ska jag på en liten hundprommis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0