kära helg!

slutade halv två i fredags. hem, åt en macka, youtubade i en timme, tillbaka till skolan. sångträning. direkt efter styrelsemöte. runamöte. hem till cissi och linn i kanske en timme. tillbaka till förenings. peppade nattinnebandy! nattinnebandyade. tillbaka till förenings. plinkade på pianot. fick skjuts hem med linnea. hemma tjugo över tre. somnade typ en halvtimme senare. klockan ringde 08.45. slumrade. gick upp 09.27. åt en satsumas typ. direkt till vandris. jobbade i 3 timmar. sedan direkt till deli. jobbade till typ halv fyra. tog med mig mat. köpte godis på vägen hem. tvingade mig själv att speedsova. det gick inte. slumrade i tre minuter. gick upp. duschade. packade grejer. gick till vandris. jobbade 17-19.30. åt delirullarna. stannade kvar på vandris och sminkade mig och sånt. mötte linnea vid cheers strax innan åtta. cyklade ner till förenings. spelkväll. verdandister kom. verdandijub. partyparty. gick till mcdonald's. det stängde så småningom. cyklade hem. somnade innan fem. klockan ringde kvart i tio. upp. åt en liten macka. gick till vandris. jobbade till ett. direkt till deli. gick därifrån 15.30.
och nu sitter jag här. med gårdagens smink och vin i håret.
(måste plugga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0